Nick Vacula (самозакоханий холодильник) ([info]nick_vacula) wrote,
@ 2006-06-22 13:41:00
Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend  Next Entry
Current location:office
Current mood: angry
Current music:Nino Katamadze & Insight - Once In The Street
Entry tags:life

Поламати бюрократа...
Вперше після часу помаранчевої революції жалію, що живу в нашій країні. Йоб#$і держслужбовці і бюрократи. Заї@#$%, мля. Поки морально не виграєш у мозки, не позвониi куди тре, не знайдеш знайомих, ніхто не піднімить свою товстезну дупу навіть перднути. А все починається згори - корупція, малі зп, етс. А ми тут про ментальність і мову балачки ведемо. Все більше схиляюся до думки, що мирним шляхом це не подолати. Система гнитиме далі і буде ще не раз псувати мені нерви, видурювати гроші...
То де ж український Піночет, нарешті!!?




(33 comments) - (Post a new comment)


[info]mad_rabit
2006-06-22 11:07 am UTC (link)
Думаю, що Юлічка на цю роль підійшла б. Невідомо тільки щоб нею керувало, і щось мені підказує, що було б як завжди у таких випадках: гарний початок з чи не святою ідеологією , мутна середина і жахливий кінець.
Тільки от, чи це тобі справді потрібно?

(Reply to this) (Thread)


[info]nick_vacula
2006-06-22 11:29 am UTC (link)
Та розізлився я. Юлька би справилася, але за розвиток подій я погоджуюсь. Тому це мабуть має бути військовий. Аби сценарій був як у Чілі. Наскільки я знаю, в них там зараз не дуже зле живеться. І ше - як сина Піночета спіймали п'яного за рулем, то звичайнісінький поліцай його штрафанув і посадив на декілька днів. І ніякий тато-диктатор (а було то якраз у ті часи) не втручався.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]mad_rabit
2006-06-22 12:02 pm UTC (link)
Я б наврядчи хотів "воєнної диктатури закону". Щось схоже можна зараз споглядати в Росії, правда не у таких масштабах як у Чілі, все ж таки раша не латинська америка 60-70х.
Але факт на ліцо, бюрократія у нас цвіте і процвітає. Знайомий недавно прописувався в залізничний район, так ціла епоея з клерка, від поліклініки і до воєнкомату. Здрипана секретарка 18лєт отроду, у вшивому воєнкоматі крутить носом як міністр, відчувши смак мінімальної влади над обивателем з паперчиком, на якому потрібна її печатка.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]nick_vacula
2006-06-22 12:16 pm UTC (link)
Ото ж бо й воно. Уяви, як і чим буде крутити, коли вилізе за декілька років троха вище чи вдало вийде заміж за якогось начальнєчга.

(Reply to this) (Parent)


[info]dali_bude
2006-06-22 11:49 am UTC (link)
где же царь-батюшка? доколе?

дивуєш :)

(Reply to this) (Thread)


[info]dali_bude
2006-06-22 11:49 am UTC (link)
та й що ти знаєш про Піночета? мабуть, не більше, ніж сталінофіли - про сталіна.

(Reply to this) (Parent)(Thread)

спочатку на нижньому рівні
(Anonymous)
2006-06-22 12:04 pm UTC (link)
з самісінького низу їх треба дрючити.

класно би було, якби їхні відмазки документувати. записувати на аудіо, ксерокопіювати відповіді - і публікувати. вони найбільше публічності бояться.

і називати прізвища, і мена, номери кабінетів і телефонів.

(Reply to this) (Parent)(Thread)

Re: спочатку на нижньому рівні
[info]nick_vacula
2006-06-22 12:13 pm UTC (link)
Мабуть не всі бояться. Там централізована вертикаль - один за одного масу тягнуть - як по дереву.

(Reply to this) (Parent)


[info]nick_vacula
2006-06-22 12:10 pm UTC (link)
Ну та, трохи вдався у крайнощі, злий бо був. Пройшло :)

(Reply to this) (Parent)


[info]nick_vacula
2006-06-22 12:14 pm UTC (link)
Знаю не багато, але, як бачиш, цього у скрутний момент виявилося досить.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]dali_bude
2006-06-22 12:21 pm UTC (link)
якщо не рахуватися з тортурами, масовими зникненнями противників режиму і взагалі тими всіма дрібничками, які називають "порушенням прав людини" - то так, безумовно. Тоді військова диктатура - найкращий метод правління, куди там тій демократії.

http://en.wikipedia.org/wiki/Augusto_Pinochet

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]nick_vacula
2006-06-22 12:32 pm UTC (link)
Порушення прав і свобод людини за такого режиму, безперечно, не уникнути. Інакше - довго і нудно будувати демократію, починати із себе. Тобто, напр. чесно за законом виробити собі потрібні документи. Але якщо самі ж слуги народу перешкоджають? Звісно, що я знайшов вихід, викрутився. Сподіваюся завтра моя проблема (завдяки такимто і такимто, яким я понесу каву-коньяк) вирішеться (бо вони добре знають тихто і такихто і займають такі то посади). Важко далі продовжувати. Це наразі моя маленька проблемна історія. Але таких прикладів купа. В багатьох інших країнах ще гірше, але в багатьох - заплатив держмито, тобі сказали дату і потрібні папери в цей день отримуєш поштою або без проблем забираєш.
А демократія - найгірший, просто ніхто не знає кращого :)

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]dali_bude
2006-06-22 12:50 pm UTC (link)
зверни увагу, в тих країнах, в яких індекс корупції найменший - там якраз демократія. І ніяких слідів мілітарної диктатури.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]nick_vacula
2006-06-23 06:57 am UTC (link)
Там вона із сто-двохсотрічною історією.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]dali_bude
2006-06-23 07:32 am UTC (link)
а ти хтів все й зразу :)

(Reply to this) (Parent)


[info]perfetskyj
2006-06-23 05:30 am UTC (link)
В Чілі, доречі, за 4-5 років після початку диктатури відбувся економічний зріст. Попри порушення прав людини, військові навчили відповідальності всіх. Так, звичайно, їм пощастило, бо вчасно і саме та людина прийшла до влади. Проте, кщо бути відвертим - то будь-який режим можна оцінювати постфактум. А сьогодні можна лише мріяти та вгадувати, тому, кожна думка є однаково правильною.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]perfetskyj
2006-06-23 05:31 am UTC (link)
Уточнюю - кожна Здорова думка.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]nick_vacula
2006-06-23 07:02 am UTC (link)
Та диктатура завжди зле. Але що реально можна зробити без неї наразі в Україні? Щоб швидко і якісно.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]perfetskyj
2006-06-23 10:10 pm UTC (link)
Тут я не погоджуюсь. При теперішньому стані справ, диктатура - це повна торба для всіх нормальних людей і країни загалом. Ще й сусідам дістанеться.
Спочатку потрібно виховати еліту.
Як на мене, то теперішній режим є оптимальним.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]nick_vacula
2006-06-24 06:47 am UTC (link)
Без втілення в життя гасла "Бандити сидітимуть у тюрмах" (особливо всілякі федерести, підрахуї і інші фальшувальники фінансів) теперішня влада приречена. Нажаль.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]perfetskyj
2006-06-25 07:40 am UTC (link)
Тут вже пізно. Здається в цьогорічномі чемпіонаті суддя забув після другої жовтої втуличи червону - гравець бігав до третьої жовтої і аж тоді пішов з поля. Влада перетворила здорову революцію у витаву в той момент, коли погодилася на перевибори. Подальша доля підрахуїв вже була визначена. Влада прирекла себе сама.
P.S.
А як ішли...

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]nick_vacula
2006-06-25 09:54 am UTC (link)
От і я цілком погоджуюся - піздно. Тепер хіба поламати хід подій може якась сидова акція.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]perfetskyj
2006-06-27 04:55 am UTC (link)
А може тойво, як в "Святих з Бундока" замутити, ы не чекати дого?

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]nick_vacula
2006-06-27 06:55 am UTC (link)
Ххи, було б незле :)

(Reply to this) (Parent)


[info]dali_bude
2006-06-23 07:31 am UTC (link)
якщо порушення прав людини - це ціна економічного зросту й відповідальності, то це - м"яко кажучи - втридорога.

Варто пам"ятати, що під нейтральною фразою "порушення прав людини" ховаються, наприклад, двісті двадцять вольт до геніталій політично незгодних батьків, і кілька десятків зґвалтувань на день для політично незгодних мамів. Це - і ще дофігіща всього - задокументовані факти злочинів чилійської диктатури.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]perfetskyj
2006-06-23 10:13 pm UTC (link)
Це прикро. Але не обовязково копіювати весь сценарій.
Хоча, це все роздуми, які жодним чином не вплинуть на хід подій.

(Reply to this) (Parent)


[info]nick_vacula
2006-06-22 12:20 pm UTC (link)
І все ж пристойний авторитарний лідер із дійсно патріотичним спрямуванням на декілька років нам би не завадив.

(Reply to this) (Thread)


[info]svitovyda
2006-06-22 12:43 pm UTC (link)
Він нам давно не завадив би. Це ти про якісь дрібні папери говориш, а уяви скільки вони дєнєг щодня отак протягують - починаючи з дрібних лєвих боргів за компослуги (які ти радше сплатиш, ніж будеш два дні ходити доводити що ти не рудий) [не]закінчуючи десятками мільйонів, які льохко ходять туди-сюди в таких установах, як зем.рес. упавління... А медицина? - те ж саме, тільки йдеться вже про твоє здоров’я/життя - поламають нах і то їм навіть не вносі буде

порвалабиїхвсіхнах

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]nick_vacula
2006-06-22 12:45 pm UTC (link)
Охохох, і не кажи. Будеш рвати - гукни, я буду шматки сікти на дрібні, палити і удобрювати с/г поля. Хоч якась користь буде:)

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]svitovyda
2006-06-22 12:48 pm UTC (link)
ОК

п.с. отак і спілкуються двоє цивілізованих людей, котрі сидять поруч в одній кімнаті ;)

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]nick_vacula
2006-06-22 12:52 pm UTC (link)
з.і. Угу, сам сміюся :)

(Reply to this) (Parent)


[info]dali_bude
2006-06-22 12:54 pm UTC (link)
вибач, що переслідую тебе в цій гілці :) . Ця ідея, як і кожна начебто хороша ідея, впирається в людську природу. Де гарантія, що пристойний авторитарний лідер не виявиться прихованим мудаком, садистом, підарасом? Знаєш, як ця вся людська срань (я про якості) вилазить, коли людині дати владу? Гітлер нікого не вбивав і не мучив, поки не став "патріотичним авторитарним лідером". Ціна помилок тут дуже, ДУЖЕ висока. Тому - фтопку диктатуру, патріотичну чи ні.

(Reply to this) (Parent)(Thread)


[info]nick_vacula
2006-06-22 01:16 pm UTC (link)
Та які гарантії :)))))))) Це як купувати вживаний монітор - невідомо, місяць чи 5 років допоки помре...
І я також за мир, дружбу та жуйку. Але коли злюся, то хочу кардинальних різких змін. От тому й кажу так. Ідеального рецепту розв'язання делеми не маю. Буду радий почути хоча б просто різні шляхи розв'язку.

(Reply to this) (Parent)


(33 comments) - (Post a new comment)

Create an Account
Forgot your login or password?
Login w/ OpenID
English • Español • Deutsch • Русский…